Firienfeld er et fredeligt gemmested for en lille ny engelsk springer spaniel. Engelske springer spaniels - why sleep with an ugly dog?

torsdag den 3. september 2009

Mand, hvor Kalle bare er lækker. A lovable dog.

Jeg har sat mig i hovedet at jeg gerne vil have ham checket for fransk hjerteorm, for det har vi i området. Men jeg kan ikke rigtig argumentere rationelt for det. Han spiser godt, hoster ikke, er ikke træt eller noget. Jeg er bare paranoid, tror jeg. Der står om fransk hjerteorm - behandling og forebyggelse - at "Endvidere må man undgå at hunden æder snegle."

Forsåvidt en god ide, men det er til tider svært ude i skoven at se om han snuser rundt inde i busken eller snupper sig en snegl - og Kalle er endda frisk på at nappe sig en rævebæ hvis der lige ligger en lækker én...

1 kommentar: